יום שישי, 18 בספטמבר 2009

פוסט המאה - שמנמנ.ים

אני כותב את הבלוג הזה מאז ה- 14 ליולי 2008, והנה הגענו לפוסט המאה!

ביקרנו מסעדות, בתי קפה וברים למכביר, וליווינו מדי פעם בסיקורים את ההתפתחויות והשיפורים השונים באתר MyTaste, הגורם המקורי לעצם קיומו של הבלוג.

במהלך הזמן הזה האתר שינה צורה מספר פעמים והשתפר לעין ערוך. לפני מספר חודשים התחלתי להפגין גם נוכחות בטוויטר. במקור, הרעיון היה רק לפרסם לינקים לרשומות חדשות בבלוג, ולספק המלצות על מקומות בילוי בתל אביב לכל מי שיחפוץ בכך. אולם - הצצתי ונפגעתי, הכרתי אנשים חדשים ונוצרו חברויות. בעיקר התחברתי לחברים נוספים בקהילת בלוגרי האוכל הישראלים, עד שהחלטנו, כמה מאיתנו, להתאגד עם אתר חדש.


שמו של הרך הנולד הוא שמנמנ.ים - http://shmanman.im - והוא מעין בלוג-על, המספק מסגרת לבלוגים של כולנו (חמישה, נכון להיום, ובתקווה נמשיך להתרחב בקרוב). האתר עדיין צעיר, עדיין יש בו כמה באגים ובעיות תכנוניות, אבל זו לא סיבה שלא לגלוש לשם, כמובן ;-). שמנמנ.ים לא מתרכז רק בביקורות על מקומות - תוכלו למצוא בו גם מתכונים וביקורות על יינות ומשקאות. כרגע הוא מכיל בעיקר הפניות לבלוגים השונים של החברים בו, אבל אנו מתכננים כמה שיתופי פעולה מעניינים אשר יופיעו במלואם באתר החדש.

אז שתהיה שנה טובה לכולנו, שנה של התחדשות וצמיחה - וכמובן מאכלים טעימים ובילויים מוצלחים!


תמכו במאמר בלדוג

2 תגובות:

maayan אמר/ה...

מזל טוב על הפוסט המאה!!
בהחלט פוסט מיוחד.

בדיוק כמוך הגעתי לטוויטר והצצתי, חשבתי שזה לא יהיה ממכר.. אבל לאט לאט פגשתי כמה אנשים מאוד מיוחדים שהוירטואל כבר הפך למציאות..

שמחה להיות חלק מהשמנמנ.ים

שנה טובה!

סייקו אמר/ה...

ברכות על ההגעה לציון דרך מרשים כזה

מה אומר ומה אוסיף? שמח שפגשתי אותכם

בהצלחה לשמנמנ.ים ושנה טובה