יום שבת, 20 בדצמבר 2008

תל אביבה

ביום שני גורלי, ערב אחד לפני הגמר הגדול מכולם, קפצתי עם ידידי הניו יורקי (כפי שתווכחו בפוסטים הקרובים, לא מעט אנשים קפצו לביקור מולדת החודש) לנמל, כדי לבדוק את אחד השחקנים החדשים באיזור - תל אביבה.
תל אביבה, למי שלא עזב את ערוץ 20 בחודש האחרון ולכן לא שמע את הבאזז, מעוצב כמו רחוב פסטורלי בתל אביב הלבנה, או במילים אחרות - כמו המסעדות של שגב. כמו אצל שגב, גם שם העיצוב קצת קיטשי ומצועצע מדי לטעמי, אבל אני חייב לציין אותם לשבח על שני דברים - (א) רואים שהשקיעו שם הרבה כסף ומאמץ, וגם אם זה לא לטעמי האישי זה בהחלט נעשה היטב. (ב) הם נחלצו משטאנץ קיר הלבנים והכוורת הענקית עם שמונצעס משוק הפשפשים/הבוידעם של סבתא של הבעלים שכבש כל חלקה טובה בשנה האחרונה. אז מה יש לנו שם? בר אחד מרובע גדול, בר אחד עגול קטן, המעוצב כמו הקיוסק הקטן ברוטשילד פינת הרצל, מעט ספות ליד אחד הקירות ושולחנות ארוכים עם ספסלי עץ בשאר החלל. חבל רק שהספסלים מזכירים ספסלי פיקניק של קק"ל, ולא ספסלים עירוניים של שדרות העיר. חוץ מזה, הקירות בחלל הגדול (והגבוה) מעוצבים כחזיתות בניינים, כולל קומה שנייה ומרפסות שונות - בהחלט מושקע, כאמור.

מאחר והיה יום אחד לפני אותו ערב גורלי בו שיפרה ובובליל כמעט הלכו מכות, המקום היה ריק כמעט לחלוטין. כנראה שלאיש לא היה זמן לצאת - כולם שלחו אס אם אסים בטירוף... זה לא מנע מהסלקטורית לשאול אותנו "למי אנחנו", ואחרי שעניתי שאני לעצמי, לשאול אותנו מה גילנו ואף לדרוש תעודות. לאחר שראתה שהייתי בחיים בזמן שחומייני תפס את השלטון היא הסכימה להכניס אותנו ונכנסנו אל "הרחוב" הריק. איך המקום אחרי שקילפנו ממנו את העיצוב? כמו כל מקום טיפוסי בנמל - אין חצי, יש רק שליש, והוא עולה 26 ש"ח. למרות שישבנו על הבר ובודאי שלא היתה צפיפות, הברמנית דרשה שניתן כרטיס אשראי כדי לפתוח חשבון (קטע מוזר שקורה לי רק בנמל). המוזיקה היתה כל כך בנלית, שזה כבר היה ביזארי - היו כל הקשקושים הרגילים שנכנסו מאוזן אחת ויצאו מהשנייה בלי להרשם בזכרוני, אבל ההנסונים? מממ-בופ?! זה כבר ממש מוגזם. מה עם העישון? יחסי אהבה שנאה. רשמית לא מעשנים, בפועל עישנו. קיבלנו תחתית כדי להכין מאפרה, אבל כשרצינו אש נתקלנו בסירוב. אחר כך מישהו "שכח" מצית על הבר מולנו, ולקח אותו בחזרה אחרי שהדלקנו. נו, העיקר שאפשר להכחיש. מאחר והמקום היה ריק, לא יכולתי לעמוד על טיב האיוורור - לא יודע מה יקרה תחת עומס.

סיימנו את הדרינק, יצאנו אל אויר הנמל הקריר, וחזרנו הביתה. גמר, אתם יודעים.

לסיכום: בר מעוצב לעילא, אבל בסופו של דבר, הנמל נשאר הנמל. בדף של תל אביבה באתר יש לא מעט תגובות מסוף השבוע המעידות שכל בעיות הסלקציה הרגילות של האיזור קיימות גם שם... לתשומת לבכם.

ובונוס - הפסקול של תל אביבה :)




תמכו במאמר בלדוג

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לפי כל מה שאני קורה על המקומות בנמל, זה כבר נהיה ממש סמטוחה אמיתית ...

ובאמת - אם כבר להקות אחים אז ...

http://uk.youtube.com/watch?v=IQLZmGybUXU

Unknown אמר/ה...

מסיבת יום ההולדת שנהרסה בתל-אביבה

חברתי תכננה לי מסיבת הפתעה ליום ההולדת בתל אביבה, היא סגרה שבועיים מראש עם יחצן בשם תום את כל פרטים הנדרשים מס' האנשים גילאים וכו',
כבר בדרך לשם היא קיבלה SMSים ממוזמנים שלא הוכנסו למקום, היא התקשרה לתום שלא ענה לט"ל ולא החזיר סמסים בחזרה (עד היום),
שהגענו גם אותנו בקושי הכניסו למקום רק אחרי הסברים שאני בעל האירוע הכניסו רק אותי ואת חברתי,
יש לציין שמסיבת ההפתעה נהרסה לחלוטין...!! לאחר שראינו שרק חצי מהמוזמנים הוכנסו למקום חברתי יצאה לסלקטורית בניסיון
להסביר לה שהאנשים שממתינים בחוץ מוזמנים, יש לציין שכל המוזמנים בגילאים 27+ אנשי הייטק,אנשים שנראים טוב ונורמטיבים לחלוטין..
הסלקוטרית פשוט התעלמה ואף השומר הוציא את חברתי החוצה ולא נתנו לה להכנס למקום שוב, היחצן תום לא ענה או הגיב לשום SMS שלנו אף שעידכנו אותו במצב העגום.
לאחר חצי שעה של ניסיונות שכנוע בזמן שהסלקטורית החוצפנית ממשיכה להכניס אנשים אחרים למקום ומתעלמת מאיתנו לגמרי.
הוצאנו את כל המוזמנים מהמקום פשוט הלכנו משם קבוצה של 37 אנשים , וחיפשנו מקום אחר שיציל את הערב,
יש לציין שבוויסקי גוגו כאשר הסברנו להם את הסיפור העגום הכניסו אותנו מיד ללא יוצא מן הכלל ובברכת מזל טוב [תודה רבה לכם ],

אני וכל חברי היינו בשוק מההתנהגות הלא ראויה ולא ראויה מצד המקום, ובפרט הסלקטורית וגם מצידו של היחצן.
אנחנו וכל מכרינו ששמעו על הסיפור לא מתכוונים לדרוך במקום הזה שוב !!!!

אני מקווה שהמסר יגיע לכל האנשים לפני שהם מתכננים ל"חגוג שם אירוע" כי חבל להרוס יום כזה במקום כלכך נבזה ,
עוגמת הנפש שלי ושל חברתי שטרחה כלכך ושל כל האורחים נפגעה מאוד...


אז השמרו לכם מתל-אביבה

אנונימי אמר/ה...

אחלה של מקום

________
מופע כנריות לאירועים