יום ראשון, 3 באוגוסט 2008

ניקו - הקללה הוסרה?

יש הרבה פינות "מקוללות" בעיר - אחת מהן היכתה ממש לא מזמן, כשה"דונדה" נסגר בירמיהו, עוד אחת עושה שמות ביהודה הלוי פינת חשמונאים, אבל המרגיזה מכולן שוכנת בשד' רוטשילד פינת מרמורק. מרגיזה, כי מדובר באחד המיקומים היפים ביותר בעיר, בביניין משופץ ויפהפה עם נוף אל הבימה (למרות שבמצבה הנוכחי זה לאו דווקא פלוס...).
בפינה זו שכנו לאחרונה "אודישן", בית קפה כושל, ואחריו חומוסיה שלא הותירה שום רושם מתמשך על ההיסטוריה הקולינרית של העיר, בעוד שמצד אחד שוכנות במרמורק מסעדות מצליחות ומעבר לכביש - "נחמה וחצי", בית קפה הומה.
אבל עכשיו נראה שהקללה הוסרה - במקום נפתח "ניקו", בית קפה השם דגש על קינוחים (קצת כמו ה"פרידה קאלו") ומציע מבחר מרשים במחלקה זו, במחיר אחיד של 35 שקלים. המקום מונהג על ידי יוצאות ה"ג'ירף", אסנת ליאני ונאווה בן יקיר (שהיתה מופקדת על תפריט הקינוחים המיתולוגי של הרשת) ונראה שאולי כל מה שצריך כדי לשנות את המזל הוא קצת נסיון.
הגעתי בשעת ערב מוקדמת לכוס קפה זריזה והתקבלתי בחיוכים רחבים מצד הצוות הסימפטי. התיישבתי בחלקה העליון של המרפסת הדו-מפלסית של המקום, במיקום אסטרטגי, בדיוק על המאוורר. למרות נסיונות השידול של המלצרית, לא הזמנתי קינוחים הפעם (רק רציתי כוס קפה...), ולכן אני מבטיח פה לקוראי הנאמנים שאני אחזור לשם בקרוב, כדי לדגום את ההיצע. האווירה מאוד חיובית במקום, עם נדנדה זוגית ליד הכניסה ומוזיקה משובחת (לטינית בביקור עכשיו, Fאנק כשעברתי ליד אתמול), וזה מסתמן כמקום אידיאלי לכוס יין בערב, או לדייט רומנטי.





תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

באמת עברתי שם ליד שבוע שעבר בלילה וגם ביום ולא ידעתי שזה מקום חדש. מה שכן הוא נראה באמת נחמד ומרענן, אני מקווה שזה שאזור הבימה בשיפוצים לא יפגע בו, כי ברגע שיגמרו הפוטנציאל יגדל.