יום שישי, 8 באוגוסט 2008

נורמה ג'ין - מפגש חוצה בלוגים



יצאתי אתמול לנורמה ג'ין, בפעם הראשונה זה כמה שנים טובות. הצטרפתי אל העכברוש והעכברושית, ואל עוד כמה מגלריית הטיפוסים הצבעוניים המאכלסים את הבלוג שלו. מאחר ומן הסתם גם הוא יכתוב על החוויה, זו תהיה הזדמנות טובה, במסגרת התחרות הידידותית בינינו, לראות מי יהיה מדורג טוב יותר בגוגל. מצד אחד, תפוז נותן לו פוש רציני, מצד שני, בלוגר/בלוגספוט קצת יותר ידידותי למנועי חיפוש (שלא לדבר על זה שהם בבעלות גוגל...). נחייה ונראה.
ולעניינינו - כבר מההתחלה, יש לנורמה ג'ין נקודת זכות גדולה. לא, לא מדובר בתפריט הבירה והוויסקי האגדי, אלא במגרש החנייה הצמוד. מאחר ולפחות בסופי שבוע אין לי בעיית חנייה בבית, לא הססתי ונסעתי לשם (ואפילו אספתי את הזוג העכברושי אי שם בדרך יפו). אין, אין על דרום העיר.
השומר / סלקטור / מארח בכניסה לא היה נחמד במיוחד, ופחות או יותר סגר לי את הדלת בפרצוף כשניסיתי להכנס (טוב, חשבתי שהוא סתם עומד שם) והסתכל בדפים שלו משל היה אחרונת המארחות הצפונבוניות בנמל, אבל אחרי שהעכברוש שימן אותו בדברי חלקות ("חברים שלנו בפנים") הוא הסכים שנכנס.
הצטרפנו לשולחן בו היו כבר זוג חברים של העכברושים, ומעט אחר כך הצטרפו עוד שני חברים ותיקים. מתפריט הבירה הוזמנו כמה בירות מעניינות, וגם אופציית הטעימות - שש כוסות של 200 מ"ל, כל אחת של בירה שונה. ללא ספק אופצייה מעניינת ומפתה, ולפני כשנתיים הייתי קופץ עליה ללא היסוס, אבל כיום אני כבר לא אוכל לעמוד ב- 1.2 ליטר. הזיקנה היא לא דבר סימפטי.
לצד המשקאות הוזמן כריך רוסטביף, סלט, קערת חמוצים לעכברוש ומנת נקניקיות איריות עבורי. הנקניקיות, שהיו מצויינות, הגיעו על מחבת, לוהט מן הסתם. העכברוש ניסה לגנוב לגימה מהבירה שלי (דנסינג קאמל המצויינת) וחטף כוויה מהמחבת. להגנתו - המלצרית לא אמרה שהמחבת לוהט. להגנת המקום - המחבת הגיע על מגש עץ, בתפריט כתוב שהמחבת לוהט, ומתי בכלל מגישים מנה במחבת קר?! כך או כך את שארית הערב העביר העכברוש בהצמדת כוסות בירה קרות לידו הפצועה ואף ביקש קוביות קרח לשים על הכוויה. הוא עשה כל כך הרבה פרצופים שהמלצרית, שלא מכירה את השטיקים הנלוזים שלו, הביאה לנו בסוף הערב צ'ייסרים חינם, וחוץ מזה הוא שכנע אותי לנסות פלפל חריף מהחמוצים שלו, שהוא טען שהם לא כל כך חריפים. היה חריף מאוד. כך שבסופו של דבר, כנראה שהוא צחק אחרון...
בסופו של דבר המקום לא מרגש במיוחד הורמונלית, אבל המיקום נוח, השירות טוב, האוכל מצויין (חוץ מהשטרודל שהוזמן. אבל מגיע למי שמזמין קינוחים בברים) ומבחר האלכוהול באמת שמרשים, כך שזהו מקום מושלם לערב נינוח עם חברים. סך הכל מומלץ ביותר.

תמכו במאמר בלדוג

7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

זריז אתה.
לגבי המחבת, ראשית כל לא קראתי בתפריט מכיוון שגם ככה אני לא מסתכל על מנות בשריות. שנית, למחבת היו גם ידיות בולטות (אוזניים) שמאחת מהם קיבלתי את הכוויה.
סה"כ ביקורת יפה
בקרוב תתפרסם גם הביקורת בעכברוש

MyTaste אמר/ה...

אני, בסך הכל, בלוגר מדופלם.
למחבתות וסירים בדרך כלל יש ידיות, אחרת הם הופכים לסתם קערות מתכת.

אנונימי אמר/ה...

אמרת "חוצה בלוגים" ולא ידעת מה אמרת - גם אני הייתי שם באותו ערב, ועוד כמה בלוגרים שלא ננקוב בשמם זוהו בודאות. (:

על איזה סלקטור אתה מדבר? לא ראיתי שם סלקטור בחיים (אם כי מתישהו במהלך הערב נהיה ממש מפוצץ, אז אולי עכבו קצת אנשים פשוט כי לא היה איפה לעמוד).

MyTaste אמר/ה...

מפחיד קצת... היה ירח מלא או משהו?

לא יודע מה קורה בדרך כלל (כאמור, לא ביקרתי שם שנים) אבל היה בכניסה בחור עם יד על הדלת ו- clipboard ביד השניה. וגם לא היה מפוצץ כשנכנסו... זה באמת היה קצת תמוה.

Unknown אמר/ה...

אם יש אוזניים בולטות במיוחד למחבת מין הראוי שישימו עליהם איזשהו כיסוי על מנת למנוע כוויות בטעות

Gal Granov אמר/ה...

הנורמה זה אחלה מקום אוכל טוב ובירות מעולות והויסקי זה עולם אחר. פשוט מקדש

שמחה ברקוביץ אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.