יום שבת, 23 במאי 2009

פורלין - אירוע Eat & Twitt

מסעדת פורלין הותיקה ברחוב פרישמן גילתה את טוויטר, ועושה חייל במשחק השיווק האינטרנטי. בלי קשר, אני גיליתי מחדש את טוויטר אחרי חודשים ארוכים של חוסר עניין באתר (תעקבו אחרי! MyTaste@, מן הסתם), וכמובן שעשיתי לעצמי נוהל לעקוב אחרי כל מסעדה, בית קפה או בר תל אביבי שנמצאים שם. וכך, אחרי כמעט שנתיים של כתיבת בלוג סוף סוף יצא לי מזה משהו - הוזמנתי לארוחת חינם.
בפורלין סגרו את החדר הפרטי שלהם והזמינו עשרים בלוגרים וטוויטרים לארוחה מפנקת במסעדה, בליווי יין מיקב עגור, הסברים מפורטים מפי היינן, ובנוסף הרצאה על צילום אוכל. "הקפיצו" אותי לשם בהתראה די קצרה, אז קוששתי לי תמונות - באדיבותה הרבה של OhSoArty@ (וגם היא כתבה, בבלוג שלה). בין הנוכחים היו גדולים ומכובדים - נציגים מפורומי האוכל והמסעדות של דה-מרקר ותפוז, על השולחן, ושלל בלוגרים וטוויטריסטים.

אז מה היה לנו שם? טרטר סלמון, סרדינים כבושים, קרפצ'יו פילה או סלט תמנונים לראשונות, פילה בקר ברוטב פטריות, פילה מוסר ים או חגיגת פירות ים לעיקריות וקרם ברולה או קרפצ'יו אננס לקינוחים. לראשונה לקחתי סלט תמנונים שהיה טעים מאוד, ודגמתי קצת מהסלמון והקרפצ'יו שהיו טובים גם כן, אבל הבאזז בחדר הורה על כך שהסרדינים הם הם היו המנצחים הגדולים. לעיקרית לקחתי חגיגת פירות ים - מחבת ברזל ובה שלל שרימפס, קלמרי, מולים וסרטנים, הכל ברוטב שום טעים (נאלצתי לנגב עם לחם. לפעמים פשוט אין ברירה). זה היה טעים מאוד - אבל כשהגיעו הסטייקים חשתי צביטה קלה בלב - נתחים יפהפיים, ואם הטעם היה אפילו חצי מהמראה, שיחקו אותה.

הכל לווה בצורה צמודה על ידי היינן (המטורף) מייקב עגור - אני לא מבין ביינות, אז רק אומר שהם בהחלט נעמו לי. לקראת הכוס החמישית גזרתי הכרחתי את עצמי להפסיק, כי חבל.

הקינוחים היו נחמדים מאוד, בליווי כוס יין קינוח שכבר גבל בסכנה לשלום הציבור. השארנו טיפ נדיב, נפרדנו לשלום וזיגזגנו איש איש לדרכו.

תמכו במאמר בלדוג