יום חמישי, 21 באוגוסט 2008

וולפגנג - ביקורת אורח

רוני, אחד מידידי הבלוג, ביקר בוולפגנג אתמול. החוויה השפיעה עליו כל כך, שהוא ישב, כתב ביקורת ושלח לי אותה לפרסום. אז בלי השהיות מיותרות, אני מביא דברים בשם אומרם -

מעטות הן מסעדות ההמבורגרים אשר גורמות לך להרהר על שינוי מקום העבודה שלך למקום שהוא יותר קרוב אליהן. אחת מהן היא מסעדת ה"ברביס", הממוקמת בסמוך לכיכר המרכזית באילת (אבל זהו סיפור לפעם אחרת, כשאתר MyTaste יהפוך להיות כלל-ארצי...), אשר אין סופ"ש צלילות באילת ללא ביקור בה. השניה היא מסעדת "וולפגנג" החדשה בנחלת בנימין. אמש אני ובת-זוגי שתחיה אכלנו שם, והיום בבוקר כבר חשבתי בכובד ראש לעבור חברה למקום הקרוב יותר לשם...

המקום לא נראה הכי בולט מבחוץ, וכנראה שאם לא הייתי יודע שהוא שם, לא הייתי שם לב אליו. אבל ברגע שחוצים את סף הדלת, ונכנסים לתוך המקום, נופלת עליך אווירה מיוחדת ואתה בהחלט מרגיש שהגעת למקום שונה מהרגיל.

הדבר הכי בולט במקום, הוא שאין מלצריות. כשניגשנו אני ובת-זוגי להתיישב באחד השולחנות, פנתה אלינו הקופאית/שפית ואמרה שצריך קודם להזמין אצלה. התהליך היה קצר ביותר, ובעזרתה האדיבה, החלטנו בסוף להזמין את מנת השף, הכוללת 3 מיני המבורגרים, כל אחד בטעם שונה – בייבי, בייבי עם צ'יפוטלה ובייבי עם גבינה וקונפי שום. הכל תוך הבטחה שאם זה לא יספיק לנו, ניקח את אחד ההמבורגרים בגודל סטנדרטי מאוחר יותר.

בזמן ההמתנה סקרנו את המקום - והוא מרשים. העיצוב לא הכי גרנדיוזי שבעולם, אבל בהחלט פרקטי, ומאפשר לך לשבת בנינוחות וליהנות מהאוכל. התפריט נמצא על הקיר מאחורי הקופה, והפונטים הענקיים מקלים על סקירת האפשרויות. המחירים לא יקרים, ואפשר לקחת ארוחה הכוללת המבורגר, תוספת כמו סלט או צ'יפס, ושתיה קלה ב-48 ש"ח.

ההמבורגרים הקטנים הגיעו די מהר לאחר ההזמנה, כנראה בגלל שהמקום לא היה עמוס במיוחד.

בתוך 3 לחמניות קטנות הפתוחות במרכז, הונחו להם 3 המבורגרים קטנים. על חלקה השני של הלחמניה הונחו התוספות השונות, והכל קושט בתוך צלחת מרשימה. יחד עם הצלחת קיבלנו גם מפית בד (שינוי מרענן בהשוואה למפיות הנייר הנהוגות במסעדות מסוג זה). מיד לאחר הביס הראשון, התחרטתי שלא הזמנו מראש עוד מנה, ואפילו התחרטתי על זה שלא הגעתי לבד (ואל תגלו לאשתי!). כל ביס מהבשר המעולה הזה, כל ארומה ממנו וכל טעימה היו פשוט מעולים. אפילו הקונפי שום היה מהמעולים שטעמתי אי פעם.

בת-זוגי הסכימה איתי לחלוטין, ולאחר כ-2 דקות כבר ניגשה לקופה והזמינה לנו מנה נוספת, בלי להוציא מילה בינינו, אלא מתוך הסכמה שבשתיקה. המנה הנוספת כללה המבורגר העשוי משילוב בשר בקר וטלה, וקושט בביצת עין. בתור מישהו שמעולם לא אכל ביצת עין מעל ההמבורגר שלו (למה להרוס את הטעם?), גיליתי עולם חדש של טעמים ובהחלט היה מעניין וטעים.

לקינוח, מאחר ואנחנו כבר לא מתגוררים באזור, הלכנו לאכול יוגורט ביוגורטריה הסמוכה, ולא נכביר על כך מילים.

אין ביקור במסעדה טובה מבלי לבדוק את אזור השירותים. מסעדות רבות נופלות בתחום זה, אבל גם כאן המקום עמד בסטנדרטים גבוהים.

לסיכום – אחלה מקום, אחלה המבורגרים - העשויים מבשר טעים ואיכותי, המוגשים בצורה מהירה, וללא פגיעה באיכות ו/או בצורת ההגשה. התיאור הכי הולם שיכול להיות הוא: מסעדת שף-מהירה למזון איכות, באיכות שף. היה מעולה!