יום שבת, 27 ביוני 2009

קופי בר - ביקורת מסעדה

אחותי חגגה יום הולדת, והשמחה גדולה. כדי לחגוג את המאורע, יצאנו לארוחה בקופי בר ביד חרוצים. המסעדה הותיקה, מסעדה-אחות לבראסרי והוטל מונטיפיורי, שומרת כבר שנים על יציבות ומצויינות, ואנו תמיד שמחים לחזור אליה.

המסעדה מעוצבת באלגנטיות מרשימה, אך מאחר וישבנו בחוץ, נאלצנו לקבל תזכורות רבות לכך שאנו ביד חרוצים, בדמות חבורות חבורות של בני תשחורת עטורי ג'ל בדרכם למגה-בר זה או אחר. רצות שמועות על מעבר מתוכנן ליהודה הלוי, ואני אישית בהחלט אשמח כשזה יקרה.

השירות היה מקצועי ומאיר פנים, ובהחלט היווה נקודת זכות למקום. לראשונות הזמנו סלט קיסר עם אנשובי וקרפצ'יו מוסר (ממנות היום) - שתי המנות היו מצויינות ביותר, ואליהן הוספנו סלסלת לחם (בתשלום) שהיה טרי וטוב.

לעיקריות, גם אחותי וגם חברתי הזמינו את אחת המנות המפורסמות של המקום - המבורגר ברוטב יין וחמאה, ואני הזמנתי עוף בלימון ורוזמרין. ההמבורגר היה מעולה כפי שזכרתי אותו מפעמים קודמות (הרי הייתי חייב לטעום) וטעם הבשר משתלב היטב ברוטב העשיר. המנה שלי, חצי עוף ללא עצמות ברוטב לימוני, היתה מצויינת גם היא - זמן רב לא אכלתי עוף כה עסיסי וטעים (ולראייה, גם בנות ההמבורגר לקחו הפסקה מהבקר, טעמו ואהבו) - בהחלט מומלץ.

לקינוח חלקנו טירמיסו משובח, שהרס לי לחלוטין טירמיסו אחר שאכלתי למחרת. ככה זה כשמשווים "בסדר" ל"מצויין". עוד אספרסו, והתנדנדנו לעבר החניון.

לסיכום: מקום ותיק ומצויין, ובעיקר יציב. אם רק המסעדה תעבור כתובת הכל בכלל יהיה מושלם...



תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

יד שניה אמר/ה...

חייבת לבקר שם (-: