יום שישי, 22 באוגוסט 2008

עוף מהתחנה, מותק.



דארלינג תחנת רוטיסרי? דארלינג, ניחא. תחנה זה די ברור. אז מה זה בעצם רוטיסרי? גם אני שאלתי את עצמי, ובדקתי בויקיפדיה - מדובר בשיפוד גדול עליו משופדים נתחי בשר או עוף, ומשמש לבישולם מעל אש או בתנור. בגרסתו האנכית - שווארמה. בגרסתו המאוזנת - עוף בגריל. נכון שעכשיו הכל יותר פשוט?
אז בעצם מדובר במזנון עוף בגריל, אבל משודרג ומעוצב. מזכיר מאוד ברעיון הכללי את וולפגנג, אבל קצת פחות מפואר. מזמינים בדלפק (אבל מלצרית מגישה) ומקבלים את המנה על מגש בסגנון פאסט פוד (בניגוד לוולפגנג, המפיות לא מבד).
מה בתפריט? רבע עוף, חצי עוף, עוף שלם, שוק טלה וצלעות טלה. באגף התוספות - תפוחי אדמה וירקות שורש, אורז בסמטי וקינואה. תכננתי להזמין עוף, אבל מול עיניי קפץ נתח רוסטביף מרשים שלא מופיע בתפריט, והחלטתי לנסות אותו במקום, בתוספת אורז. הבחור מאחורי הדלפק הציע להוסיף גם קצת תפוחי אדמה (שמונחים בתחתית התנור, ועל כן סופגים את כל הטעם והמיצים) והסכמתי בשמחה.
הרוסטביף היה חביב ביותר, האורז היה מעולה (מתובל בנדיבות בהרבה קינמון ופירות יבשים) וכך גם תפוחי האדמה והגזרים. בנוסף הגיע סלט ארדיטי - פטריות ואטריות (קצת מוזר אבל טעים) רוטב צ'ימיצ'ורי וחרדל. חיסלתי את כל הצלחת תוך כמה דקות (מודה שהייתי גם קצת רעב) - עדות לא רעה לכך שהיה לי טעים...
המקום עוד לא מציע שליחויות אבל בהחלט יש טייק-אוויי, ובתפריט אפילו הכינו מפה קטנה למקומות פיקניק אפשריים - רעיון נחמד (למרות שהם קצת מייפים את המציאות - לרחוב רוטשילד מכיכר רבין בעשר דקות? אולי במונית).
שורה תחתונה? טעים ונעים אבל צריך לזכור שהתפריט מוגבל והמקום קז'ואלי מאוד. מצויין אם אתם בסביבה, אין באמת מה לטרוח להגיע במיוחד (בדומה לקובה בר הסמוך).

תמכו במאמר בלדוג