יום שבת, 13 בדצמבר 2008

Bubamara

בהחלט הגיע כבר הזמן לבקר בבובמרה, השחקן החדש במתחם הארבעה, ויום הולדתו של חבר היווה את התירוץ המושלם. על מנת להבטיח כניסה חלקה ומקום בבר הזמנו שולחן, ועל כן הגענו למקום מוקדם יחסית - בשעה תשע וחצי.

כשהגעתי למקום שמתי לב לכמה דברים מוזרים - מלבד הגברתנים הרגילים עמד בכניסה בחור צעיר עם חליפה ואוזנייה, ובתור עמדו מספר צעירים אשר לא נראו כמו הקהל הטבעי של הבר. כאשר נכנסתי התבררה התעלומה - אהוד ברק הגיע לבר כדי להכריז על פתיחת הקמפיין. המשמעות בפועל - כבר לפני עשר המקום היה מלא בפעילי המשמרת הצעירה של העבודה, אשר התעקשו שכל אחד יקח פלייר (ניסינו להסביר על איכות הסביבה, אבל...) ואפילו הפילו לנו כוס מהשולחן בלהט העניינים, בעשר וחצי המוזיקה הפסיקה ואיתן כבל השתלט על המיקרופון, נשא נאום ("הוא אמנם לא טרנדי, אבל באנו למקום הכי טרנדי בעיר..." זה היה נורא כמו שאתם מדמיינים) והעביר למר ברק. לשמחתנו, הסיטואציה הביזארית נגמרה מעט לאחר מכן, נוער הגבעות התפנה, ויכולנו להמשיך בחגיגות יום ההולדת.

המקום עצמו הוא עוד דאנס-בר/מגה-בר סטנדרטי לחלוטין - וילה, לנדן, זיזי, אין חדש תחת השמש. הדבר היחיד שניתן לומר לזכותם - ציור קיר ענק המתאר את תל אביב ההרוסה (לאחר אסון אפוקליפטי כלשהו?) כאשר ג'ונגל השתלט עליה למחצה ושלל חיות אקזוטיות רצות בה חופשי (שמתי לב לקואלות ופלמינגו ורודים. לא ברור איך הם הגיעו לשם). קצת מזכיר את "12 קופים", די חביב. בנוסף כמובן מקרנים שמראים מדי פעם קליפים של הופעות חיות כאשר אלו מתנגנות (קטע די שחוק כבר, למען האמת). השירות לא מקצועי מדי (המלצרית לא הצליחה לפתוח בקבוק יין, וחתן השמחה עשה את זה עבורה) אבל לצוות היה מצב רוח טוב וגישה חיובית, אז ניחא.

לאחר הירידה הקלה באוכלוסיה עם תום החלק הפוליטי של הערב המקום התמלא שוב במהרה, וכולם פיזזו בשמחה רבה. סיגריות רבות הוצתו ללא הפרעה (אנחנו הפכנו את הפליירים למאפרה נאה - לא בגלל דיעותינו הפוליטיות, אלא סתם כי התעצבנו על הפסקת המוזיקה בתחילת הערב) אבל בשל החלל הגדול והתקרות הגבוהות האוירה לא הייתה מעושנת במיוחד. באיזור חצות התקפלנו (כבר לא צעירים כמו פעם...) אבל המסיבה בהחלט המשיכה אחרינו.

שורה תחתונה - עוד בר סטנדרטי מזן החלונות הגבוהים והזיזי טריפו, אבל כרגע זה אחד המקומות החמים - אז למה לא. עד שיפתח המקום הבא (אולי הוא כבר נפתח?) מומלץ להזמין מקום מראש.

תמכו במאמר בלדוג

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נקרא היטב אבל המקום נשמע משעמם

MyTaste אמר/ה...

אכן, אין חדש תחת השמש...
כמובן שצריך לזכור שכיום בסצנת הדאנס-ברים המקום עצמו פחות חשוב, ויותר הליין והיחצנים. בימי רביעי מארגנים את הערב האחים קרני, שהערב שלהם עבר מהזיזי טריפו לגנה 71 ועכשיו לבובמרה. מה קורה שם בימי שלישי? ראשון? לא יודע.