יום שני, 22 ביוני 2009

ארמדילו - ביקורת בר

האמריקאית, שהיתה מובטלת אפילו יותר זמן ממני, מצאה עבודה ורצתה לחגוג בחמישי בערב על כוס משקה עם כמה חברים. נורא רצינו ללכת לועד הבית, הבר החדש בשכונה, אבל כשהגענו ראינו שהוא נמצא בנקודה המבאסת ביותר של הערב (מבחינתנו) - כל הבר היה מלא, אבל אף אחד עדיין לא עמד. נוסיף לכך את העובדה שהוא לא כל כך בנוי לעמידה, ונשארנו עם פתרון ברור - הארמדילו.

הארמדילו, למי שלא מכיר ושמע, הוא שכונתי ותיק ומבוסס ברחוב אחד העם. מאז המותג נמתח והתרחב - נסיון כושל בשם ארמדילה בפלורנטין, ארמדילו סרבסה המצליח מאוד בדיזינגוף וארמדילו פינצ'וס בנחלת בנימין. הפינצ'וס קצת יותר מתוחכם ואנין, אבל שני הארמדילוס, אחד העם וסרבסה, הם שכונתיים כמו שצריך - אף אחד לא דופק הופעה, הברמנים באמת מכירים את הקבועים וכלבים מסתובבים לך בין הרגליים.

בניגוד לתחזית שלי, בכלל לא היה מלא ודחוס, אפילו ההיפך. עישנו פה ושם, אבל זה לא ממש הפריע לנו. ישבנו סביב שולחן קטן בירכתי החדר המאורך, הצטיידנו בקצת מרצ'נדייז (סטיקרים, מגנטים ופנקסים קטנים של פילטרים, כולם ממותגים עם הארמדילו החמוד) ובקבוקי גולדסטאר. מאוחר יותר התפנקנו עם מאפה גבינה, מעין בורקס טעים ביותר, שהגיע עם עגבניה פרוסה, מלפפון חמוץ וצלוחית שמנת חמוצה. פשוט, אבל טעים!

שעתיים אחר כך כבר התעייפנו - כולנו אנשים עובדים, כן? אז התגלגלנו לנו הביתה, מרוצים מבילוי במקום בסיסי וטוב.

לסיכום: שכונתי כמו שצריך. לא משודרג ולא נעליים. מעשנים במקום, הפעם לא היה נורא, אבל זכור לי מפעם שבערבים מסויימים העשן היה מגיע לרמות מטורפות. מחירים נוחים.




תמכו במאמר בלדוג

3 תגובות:

Gal Granov אמר/ה...

1.מחירים?
2.היצע ויסקי?

נשמע אחלה. חבל שאני בורגני מדי ובטח לא אגיע לשם עוד הרבה זמן.

MyTaste אמר/ה...

צודק, צודק -
המחירים היו סבירים בהחלט. חצי ליטר מהבירות היקרות יותר עלו 24 ש"ח אאל"ט, אני *חושב* שבקבוק גולדסטאר עלה 19.

ימי שתיית הויסקי שלי כבר מאחורי, אז לא ממש שמתי לב לזה - מבטיח לחשוב עליך בפעם הבאה :)

Unknown אמר/ה...

ימי הוויסקי שלך מאחוריך? לאן הגענו?