יום שני, 3 בנובמבר 2008

noi positive food

כבר הרבה זמן, עוד לפני שיצאתי לפגרה, שאני מתכנן לכתוב על נוי, ואיכשהו זה לא יצא עד עכשיו (= אני עצלן). אם אני לא כותב על מקום מיד אחרי שהייתי בו, זה פשוט נדחה ונדחה ונדחה...
אז הנה, עכשיו אני יושב פה עם הלפטופ, וזו הזדמנות מצויינת לכתוב סוף סוף.
המקום נפתח לפני חודש-חודשיים במקום הכנאפה בשד' חן פינת פרישמן. אני לא חומוסולוג, אבל החומוס שלהם היה טעים לי, וגם האוירה במקום, אז הצטערתי מאוד לראות שהמקום נסגר. ובכל זאת, בסיכומו של דבר, אני מרגיש שהרווחתי - אני לא אוכל כל כך הרבה חומוס, ונוי הוא מקום שאני מאוד מסמפט. למה? כי זה המקום הכי סימפטי באיזור... הצוות כל כך נחמד וידידותי שזה גובל כמעט בפשע (ואני יכול רק לקוות שכמות החיוכים לא תפחת עם הזמן) וכמובן שגם האוכל מצויין.
אז מה זה "אוכל חיובי"? זה לא אוכל אורגני - רק חלק מהמרכיבים אורגניים, אבל הם משתדלים שיהיה בריא ואורגני ככל האפשר (בלי להיות טרחניים, וזה גם משהו) וגם משתדלים להכין מה שאפשר בעצמם. כל מה שטעמתי עד עכשיו היה טרי וטעים - פוקאצ'ות, סלטים ומנות הבשר (ביחוד מומלצים הקבבונים) שבכולם יש איזה טוויסט קטן שמציל אותם ממלכודת הבנאליות.
משהו שלילי בכל זאת - הקפה (האורגני) מוגש רק בספלי חרסינה קטנים, ואני אוהב את האמריקנו שלי בכוס זכוכית גדולה. זה בכל זאת לא מונע ממני לקפוץ לבקר :)

בקיצור, מומלץ. חבל שאני לא גר יותר קרוב לכיכר.

תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אולי תעבור לגור ברחוב לכיש (אם אני לא טועה זה שם הרחוב), יהיה לכולכם חם ומגניב, ואז תהיה קרוב לכיכר ;-)