יום שני, 15 בדצמבר 2008

שפר

ברחוב שפר, על חורבות הפלויד, קם בית קפה שנקרא פשוט "שפר". המקום קטן ומקסים, צבוע בצבעי לבן ותכלת עם שני איזורי ישיבה בחוץ המציעים,מלבד השולחנות הסטנדרטיים, גם ספסלים לבנים לישיבה קבוצתית.
הרחוב שקט וחביב ומשקיף לפאתי השוק (דבר שלפעמים מעט מפריע - מדי פעם באות כמה משאיות וקצת הורסות את הפסטורליה) ואני מאוד נהנה לשבת שם בימי החורף החמימים.
התפריט ה"זמני בהחלט" מצומצם יחסית, אבל מציע מגוון מאפים וכמה מנות חמות. אופצייה טובה מאוד המוצעת במקום - קפה ומאפין (כל יום עם משהו אחר), המוגש בליווי צלוחית שמנת חמוצה עם מעט סוכר. טייק אוף חביב על קומבינציית הקפה ומאפה הרגילה.
המקום עדיין חדש מאוד, אבל מעולם לא ראיתי אותו ריק - ללא ספק העדר אופציות רבות באיזור תורם לעובדה... עם זאת, הוא לא המוני אלא בעל אופי שכונתי מאוד ושירות ידידותי ואישי מאוד. מומלץ מאוד כשרוצים להתרחק קצת מההמולה של בתי הקפה הגדולים וההמוניים לעיתים, כמו הסטריטס והשיין.

זהו. פוסט קטן למקום קטן :)

שורה תחתונה - מקום קטן ואינטימי עם אוירה ייחודית ושירות מצויין. מומלץ.

תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בד"כ אני לא ממש אוהב "בתי קפה קטנים וחמודים" כי יש יותר מדי מהם ומכיוון שכל אחד יכול לפתוח אותם - הם גם נסגרים מהר (חסם כניסה וכו'). בכל מקרה, בית הקפה המדובר הוא אכן חביב ומכיוון שהוא ממוקם באיזור שקט ופסטורלי, בלי הרבה מתחרים מסביב, הוא בהחלט ראוי לציון.