יום שני, 11 באוגוסט 2008

הדבר הכי מוזר ששמעתי לאחרונה

העכברוש צלצל נרגש כולו אדיש לחלוטין, ואמר שדן מנו פתח בר חדש ("Lounge") בנמל תל אביב, יחד עם אייל טייב (אח של) ולירון פנאן (מבעלי הקוואן בהרצליה. אין לינק - זה בהרצליה). מאחר והנמל נמצא בדרך כלל מחוץ לגבולות הגזרה שלי, לא ידעתי לחדש לו כלום. מאחר ולי יש בימים אלו הרבה יותר זמן פנוי מלו, החלטנו שאני אנסה לדלות קצת פרטים על העניין. לא שזה באמת עניין אותי - השילוב של נמל + קוואן + אח של + הישרדות נשמע לי כמו עיסה כל כך גרועה, שאם אני אלך כבר לבקר שם, זה יהיה רק כדי שאני אוכל להתלונן על זה אחר כך (אני חצי פולני. זה משתלט לפעמים).
חפירה קצרה בגוגל לא העלתה שום פרט משמעותי חוץ מאותה Press release שמונה את שמות השותפים וכמה צילומי ידוענים בגרוש עד גרוש וחצי (ונינט, כמובן). אבל אז ראיתי משהו שהפך את העיסה הזאת לביזארית לחלוטין - אחד השותפים הוא עיתון דה מרקר. הטענה היא שהבר יהיה מיועד לאירועים למגזר העסקי.
בדיקה באתר דה מרקר גילתה שאכן בימי רביעי תתקיים במקום סדרת אירועים שימותגו בשם TheMarker Lounge, ויהיו סגורים למוזמנים בלבד, וחברי TheMarker Cafe יקבלו במקום הנחה קבועה של 15% (איך? מקבלים כרטיס חבר? יש לחיצה יד סודית?). לא צויין בשום מקום על בעלות (אפילו חלקית) של העיתון על הבר. מתביישים? או הייפ מכיוון דן מנו? זה כבר יותר מעניין מהבר עצמו.



בכל מקרה, אם למישהו יש מושג על הכתובת, הוא מוזמן לכתוב... בכל זאת, צריך יהיה להכניס את המקום לאתר.



תמכו במאמר בלדוג