יום שבת, 2 באוגוסט 2008

Wolfgang Chef Burger

בעודנו חוזרים מהים בשישי אחר הצהריים, תקף את ת' חברי רעב. מאחר ובדיוק קיבלתי טיפ ממכרסם מסויים שנפתח סוף סוף המקום שהחליף את הקפיטריה המיתולוגית בלילינבלום פינת נחלת בניימין, נצלנו את ההזדמנות והלכנו לבדוק אותם.
מצאנו את וולפגנג שף בורגר. אז מה זה בדיוק שף-בורגר? תדמיינו שילוב בין מג'יק בורגר לבראסרי, נניח.
מג'יק בורגר - התפריט כולל אך ורק המבורגרים (וסוטה רק לכיוון המבורגר צמחוני וחזה עוף על הגריל, שמוגש גם כן בלחמניה), המנות מוגשות על מגש אה-לה-מק'דונלדס והגריל ממוקם בתוך הבר הדומיננטי, כך שניתן להשגיח על הגרילר.
בראסרי - צמד הטבחים/ברמנים (לא ראינו מלצרים, אולי בגלל השעה החלשה) לבושים בחלוק לבן מצוחצח שהזכיר מאוד את המדים בבראסרי, המגשים עשויים ממתכת והצ'יפס מוגש עטוף נייר בתוך כלי אלומיניום. התוצאה הסופית מאוד אלגנטית, עם קריצה הומוריסטית.
מאחר וגם ת' וגם אני ביקרנו בחדר הכושר באותו יום, הרעיון של המבורגר שמנוני (גם אם איכותי) נראה לנו קצת לא לעניין. אז הלכנו על חזה עוף בגריל, על לחמנייה מחיטה מלאה וסלט ירוק. אז בעצם אין לנו מושג איך הצ'יפס או ההמבורגר :) אבל שני חבר'ה ששהו במקום באותו זמן הזמינו המבורגרים, והם נראו מצויינים. גם חזה העוף היה טוב מאוד, והושרה במרינדה טעימה במיוחד.
נוסיף לזה את העובדה שהגריל-מן קירצף באובססיביות את הגריל אחרי כל קציצה וסינן ללא הרף את השמן בצ'יפסר, ונראה לי שאפשר בהחלט להסכים שמדובר במקום חיובי בהחלט.
מבחינת מחירים, המקום סביר בהחלט - המבורגר בסיסי של 200 גר' יעלה 34 ש"ח, צ'יפס בתוספת של 12 ש"ח, וארוחה (המבורגר-צ'יפס-שתייה) ב- 49 ש"ח. מסתמן בהחלט כחלופה ראוייה למי שרוצה לטרוף קצת בשר, אבל הקהל במוזס כבר קצת קטן עליו.


תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בורגר "צמחוני" שמוכן על אותו גריל כמו המבורגר רגיל לא יכול להקרא צמחוני