יום שלישי, 17 בפברואר 2009

סקס בוטיק

השמועה פשטה לה בעיר שרפא, אחד מאושיות הלילה (והפורנו) של תל אביב פתח בר חדש. הבר תופס את מקומה של חנות הסקס "סקס בוטיק" בדיזנגוף שירדה אחר כבוד למרתף הבניין, וכפי הנראה תפס גם את שמה.

קבעתי עם חברתי ועם ע', ידידת המשפחה המכירה את רפא, לקפוץ למקום להצצה ראשונית. הגענו קצת מוקדם, ועדיין ניקו שם את הרצפה, אז ניצלנו את ההפוגה לחצי מנת שווארמה בשווארמה שאולי (שווארמה מצויינת, אגב). אחרי שמלאנו את כרסנו חזרנו לקיר הורוד הזוהר בחזית הבניין (כמה דיסקרטי!) ונכנסו אחוזי התרגשות אל המקום החדש.

בפרפרזה על דאגלס אדמס - המקום הוא כמעט, אבל לא בדיוק, ההיפך הגמור ממה שהייתם מצפים. המקום ממש לא סליזי, או אפל, או סקסי, ומשמש כאנטי-תיזה לכניסה הבומבסטית של החנות לשעבר. בר אחד ארוך הצמוד לקיר ("פה היה הדלפק של החנות", ספרה לנו ע') ודקורציה שכוללת בעיקר פסי עץ דקים לאורך הקירות ("פה היו המדפים"- כנראה דרך דקורטיבית להסתיר את הדיבלים). העיצוב מינימליסטי בהחלט, אבל מאוחר יותר ראיתי את רפא מרים תמונה מאי שם ומתכונן לתלות אותה, אז בהחלט יתכן שהכל עוד נזיל. האיזור היחיד שקצת מפתיע בעיצוב הוא תא השירותים - דמיינו תא ברוחב תא סטנדרטי, אבל באורך של פי 5 מהמקובל, המואר באור אדום בוהק. רמז אחד קטן לשמו ולעברו של המקום.

התיישבנו והזמנו סטלה מהחבית. שני גברים בחליפות מחבר העמים נכנסו, אחד מהם הזמין וודקה ושניהם יצאו - בלי לשתות ובלי לשלם. סצינה מעט הזויה, אבל הרווח כולו שלנו - הברמנית החביבה, שזכרתי לטובה מהזינגר, הביאה לי את הצ'ייסר הזנוח.

קצת קשה לעמוד על קנקנו של המקום, כי היה ריק כמעט לחלוטין, אבל אני חייב לציין לחיוב את המוזיקה המשובחת והלא מסחרית (Fאנק וגרוב תמיד חביבים עלי), ולפחות מהבחינה הזו בהחלט יש פוטנציאל למקום.

לפני שיצאנו קיבלנו צ'ייסרים של וודקה. אחד נשאר זנוח, ואיש איש מסיבותיו לא התנדב לשתות אותו. הברמנית קצת נעלבה על ששברנו את הקוד הבלתי כתוב של עולם הלילה (נותנים לך - קח) אבל הזכרתי לה שבהתחלה קיבלנו צ'ייסר לא שלנו, ושכדאי לשלם את זה הלאה. לפחות מבחינה הקרמה, אנחנו מסודרים.

לסיכום: מקום בקונפליקט קל עם עצמו. מצד אחד, חזית, שם ומיקום סליזיים. מצד שני, מקום מאוד שכונתי בלוק שלו, רק שלא בטוח שיש שם שכונה לתמוך בו. מעשנים במקום, אבל המקום עדיין בהרצה וכל מי שהיה במקום הכיר את הבעלים פחות או יותר, אז בהחלט יכול להיות שהכל ישתנה בקרוב. מוזיקה מצויינת, אז יש לי תמריץ לקפוץ שוב בעוד שבוע-שבועיים ולדווח שוב.


תמכו במאמר בלדוג

3 תגובות:

אביזרי אמר/ה...

עדייו פתוח המקום ?

MyTaste אמר/ה...

פתוח בהחלט. אפילו זכו בפרס זה או אחר בפרסי טיימאאוט האחרונים

אנונימי אמר/ה...

למי שבאזור הרי יהודה חנות סקס בירושלים
להתפנק