יום רביעי, 18 בפברואר 2009

עסקית ברדיו רוסקו

רדיו רוסקו? מה זה קשור? התלבטנו עד אותו הרגע, האמריקאית ואני, אם ללכת לאכול סלט בבודהה בורגרס או חומוס באחד המקומות בסביבה, כשהיא הציעה שנקפוץ לרדיו רוסקו. היחס שלי לרדיו רוסקו תמיד היה אמביוולנטי - מצד אחד האוכל טעים והמיקום והאווירה שהוא משרה מצויינים, ביחוד בקיץ כשאפשר לשבת בחצר. מצד שני היחס היה תמיד מעט פלצני והמחירים יחסית יקרים ביחס לתמורה. האמריקאית לעומת זאת התעקשה שמדובר במקום בעל מחירים סבירים ביותר, ולמה לא בעצם.

האמת, כמו תמיד, היתה במקום טוב באמצע. רדיו רוסקו באמת יקרה מדי בשביל מה שהיא מציעה (קצת כמו הקנטינה, הסועד משלם פרמיה על המיקום ועל הפאסון), אבל מצד שני הם מציעים עסקיות לא רעות בכלל, גם ביום שישי. האמריקאית ואני שוחחנו קצת על המקום, והיא ציינה גם כן שהמסעדה מתאמצת מאוד להיות יותר ממה שהיא אמורה להיות לדעתה - איטלקית שכונתית חביבה ותו לא. היא סיפרה שזה מתבטא ביחוד בשעות הערב, אז היחס מצד הצוות הופך להיות מתנשא יותר. מזל שהברמנית ששירתה אותנו בצהריים היתה דוקא חביבה ביותר, וסיפקה לנו שלושה תפריטים - רגיל, עסקית וארוחות בוקר, שמסתבר שמוגשות במקום עד אחרי הצהריים. העסקית כוללת לחם, מנה ראשונה, מנה עיקרית (פיצה, פסטה או עיקרית, מתומחר ב- 49, 59 ו- 69 ש"ח, בהתאמה) וכוס שתייה (קלה, יין או קאווה). 59 ש"ח לארוחת פסטה זה לא מאוד זול, אבל בהתחשב במנה הראשונה (לקחתי קרפצ'יו) וכוס יין, זה יותר ממשתלם.

לסיכום - בשעות הערב, היחס מעט מתנשא ובהחלט יקר ביחס לתמורה, אבל העסקיות בהחלט משתלמות, ולבילוי של שישי בצהריים זה בהחלט מומלץ, ביחוד בקרוב כאשר מזג האויר יאפשר לשבת בחצר הפנימית המקסימה של המקום.

תמכו במאמר בלדוג

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טוב לראות שמישהו מפרסם ביקורות על פאבים מהזווית של רוצה לעשן לעומת כל המלקקי אוויר נקי למיניהם :)
חוץ מיזה ביקורות בדיוק כמו שצריך.

Unknown אמר/ה...

חבל רק שאין מישהו שמפרסם ביקורות על פאבם מהזווית של מי שרוצה לצרוך סמים קשים לעומת כל מלקקי הסיגריות למיניהם.

ותוחזר השושנה ג'ונסון לאלתר

MyTaste אמר/ה...

תודה לאנונימי על הבעת התמיכה - שמח תמיד לעזור.
"תודה" לעכברוש על הסרקזם העדין. כמעט עבר לי מעל הראש.