יום שני, 2 במרץ 2009

הטרקלין - ארוחת טעימות

כשמכניקר ואשתו היקרה הזמינו אותנו לדרינק, לא חשדתי שהעניין יהפוך לארוחת ערב מלאה. הגענו קצת באיחור, והמלצר החביב שלנו כבר "מכר" להם את ארוחת הטעימות הזוגית. שיחקנו קצת כאילו אנחנו לא רוצים, אבל הקרב היה אבוד מראש.

הטרקלין
מפרסמים את ארוחת הטעימות שלהם כבר זמן מה, גם במודעות התלויות על המסעדה, וגם במייל (נרשמתי פעם למועדון החברים שלהם). לצערי המחיר מזדחל לו כלפי מעלה כבר תקופה. זה התחיל ב- 69 ש"ח לאדם, מחיר מפתה במיוחד, עלה ל- 79, וכעת זה כבר 89 ש"ח - מחיר שמחייב אותך כבר לחשוב פעמיים.

מה מקבלים? שתי ראשונות, שתי מנות ביניים ושתי עיקריות, בתוספת לחם (מעולה). הרעיון הוא שבכל סבב מקבלים מנה אחת קטנה ואחת גדולה - חציל ביוגורט וקרפצ'יו, כבד עוף ונקניקיה, המבורגר וקבבונים וכך הלאה. מאחר והיינו שני זוגות, עשינו קצת החלפות, חלקן בחינם וחלקן בתשלום. כך לקחנו מניפת סינטה במקום אחת מהעיקריות, בתוספת של 25 ש"ח לאדם (כלומר, תוספת של 50 ש"ח), צלחת ברזואלה בתור אחת הראשונות וכו'.

המנות היו מצויינות כולן, והלחם המרוקאי היה פשוט ממכר. מניפת הסינטה היא פשוט רעיון גאוני - מקבלים פרוסות סינטה נאות לחלוטין, עם חלוק נחל לוהט, וניתן לצלות אותן לבד - כך יכולתי לחרוך אותן קלות, אבל שעדיין יהיו חמות.

המלצר שהוזכר בתחילת הסיפור היה משעשע וחביב ביותר, לא התנשא והסביר בסבלנות מה כל מנה מכילה ("תשאלו כאילו אני חבר שלכם, לא המלצר", אמר) ובסוף הארוחה כיבד אותנו בצ'ייסרים של משקה הבית - קוקטייל על בסיס ג'ינג'ר ולמון גראס (הם עושים את זה שם בדרך כלל, לא באמת קיבלנו יחס מועדף :) ).

סירבנו לקינוח - זה פשוט היה כל כך הרבה אוכל, ואנחנו בכלל הבטחנו לעצמנו דיאטה...

ביציאה סיפר לנו ידידנו המלצר על ערב נוסף שמתכננים במקום - אוכל וקולנוע. סצנות אוכל נבחרות יוקרנו במסעדה, ולאחר כל סצנה תוגש פרשנות של המנה מהסצנה. נשמע נחמד מאוד - אני בהחלט אחכה לפרסום בנושא.

לסיכום: אוכל טעים מאוד, ואווירה מקסימה, אבל לאחר שדרוגים ותוספת של כוס יין לאדם, המחיר כבר לא זול בכלל, ואני לגמרי לא בטוח שיצאנו באיזה רווח מה"דיל" שהוצע במסעדה. עדיין, בילוי טעים, רומנטי ומוצלח.

תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כעת ברור לי שטעמתי שם הכל
אז נחכה לרעיונות חדשים אלא אם איזו חתיכה תל אביבית תחליט להזמין את ששת קשישא לארוחת טעימות

ששת שלא רוצה לעשות הרשמה