יום רביעי, 24 בדצמבר 2008

70 פילים - ביקור מכין


אחרי שסיימנו ב- 223 (פוסט קודם כאן) דחפתי את החבורה לקפוץ לבוגרשוב, כדי לבקר ב- 70 פילים, המקום החדש שנפתח אחרי מסע פרסום גרילה שכלל מודעות על פיל שאבד ברחבי העיר. המקום הוא למעשה חנות אלכוהול בבוגרשוב 70, שבמרתף שלה נפתח בר. החנות עדיין בשיפוצים, אבל הבר כבר פתוח, אז שזה לא יבלבל אתכם (מודה - עברתי שם כמה ימים לפני וחשבתי שעדיין סגור, למרות שגם אז היה כבר פתוח. תלמדו מהטעויות שלי). זה קטע מגניב - חנות בשיפוצים, עם סולם וערימת זיפזיף, שמסתירה בר במרתף. כמעט כמו המקומות הסודיים האלה בניו יורק. כנראה יהיה קצת פחות מגניב כשיפתחו את החנות, אבל עדיין.
מטבע הדברים, הייתי בטוח שיהיה מדובר במקום שכונתי קטנטן וחמים בגודל של מטר על מטר. מה רבה הפתעתנו כשהסטנו את הווילון וראינו חלל ענקי ותעשייתי מלא באנשים. כצפוי, לפחות כרגע, הקהל מורכב אך ורק מתל אביביים מעודכנים ומתוחכמים. אבל יש סיכוי לא רע שזה ישאר ככה - המוזיקה היתה חלשה מאוד ולא מתחנפת - לא בדיוק פתיון לערסים. למעשה, כשנכנסו, זה הרגיש כמו מסיבת קוקטייל בגלריה בלי תמונות - חלל גדול וריק כמעט לחלוטין (כמה ספות לאורך קיר אחד, בר ענק שתופס חצי מהחלל, שולחנות ספורים והרבה שטח ריק בחצי השני) ורעש רקע בלתי פוסק של דיבור - כמה משונה :). אבל פה גם הבעייתיות - אין איפה לשבת, ניחא, אבל אין אפילו איפה להשען, או לזרוק את המעיל. בעלים - לפחות כמה קולבים על הקיר...

היינו עייפים, היה חם בפנים ולא היה לנו מה לעשות עם הבגדים שקילפנו מעלינו וצינור התפוצץ בשירותים - אז התחפפנו, אבל המקום נראה בהחלט מבטיח ומעניין, וכל מקום שהוא לא שכפול סדרתי של הלנדן/וילה/אפטאון/גימנסיה מקבל אצלי נקודת זכות. אני אחזור לביקור יסודי יותר.

לסיכום ביניים: מקום גדול ומפתיע. עיצוב תעשייתי, מחירים סבירים בהחלט, קהל מקומי בלבד, לפחות בינתיים. מעשנים בפנים חופשי, אבל בגלל התקרות הגבוהות לא מפריע כל כך.


תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

לוח מודעות יד שניה אמר/ה...

מכירה את החנות זו חנות מאד איכותית קצת יקרה אבל שווה (-: