יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

Peacock

החלוקה הגיאוגרפית ביני לבין חברי (הם - כיכר רבין, אני - רוטשילד) גורמת לנו להפגש במקומות הממוקמים בשטח המפורז, הלא הוא איזור הבימה והיכל התרבות. וכך, צברנו לנו לאחרונה לא מעט שעות בפיקוק.
הפיקוק הוא בר שכונתי-פלוס, ושייך לבעלים של הארמדילו (ושל האורקה, להבדיל). האוירה והעיצוב שכונתיים, אבל קצת משודרגים - הקיר האחורי הוא בעצם לוח ענקי עליו כתוב התפריט בגיר, אבל רואים שמישהו השקיע כמה שעות טובות מחייו כדי לכתוב הכל בכתב אחיד ומדוייק, ועל הקירות יש ציורי קיר מתוחכמים ויפים.

מנות האוכל הרבה יותר מורכבות מבארמדילו, ביניהן מבחר ברוסקטות מצויינות ופיצה טובה (בנוסף, אני מכיר מישהי שנשבעת שהם מגישים את הצ'יפס הכי טוב בעולם). לאחרונה המקום הופך לפופולארי יותר ויותר, ובפעמים האחרונות נאלצו לעמוד זמן רב לפני שקיבלנו שולחן (המלצרית ציינה שאם רוצים לשבת במהירות צריך להגיע לפני תשע וחצי...).

העכברוש, בביקורת שלו כאן, לא ממש התלהב מהמקום, ובזמנו אני הסכמתי איתו, אבל אני מרגיש שהמקום "התבגר" יפה וכעת מציע הרבה יותר מאז. חוץ מזה, לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן...

חשוב לציין שלמרות שאין מאפרות במקום, לא מעט מבאי המקום מרכיבים לעצמם מאפרות מאולתרות מתחתיות בירה ומעשנים באין מפריע. פעם אחת ראינו פקח קונס מישהי בדיוק כשהגענו ואז האוירה היתה נטולת עשן לעשרים דקות תמימות :)
(ותודה לעכברוש על התמונה המצויינת)

שורה תחתונה: מקום נעים וסימפטי (בתנאי שהעשן לא מפריע לכם) עם קהל בוגר ואיכותי ואוכל מצויין. מומלץ לבוא מוקדם אם אתם לא רוצים לעמוד בצפיפות.


תמכו במאמר בלדוג

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מעבר לעשן הסיגריות הבלתי נסבל, המקום אמנם חביב אך פשוט פלצני (25 ש"ח בשביל 4 חתיכות תפו"א קטנות?)